הזמנות באתר

איך לבצע הזמנה באתר?

במידה ויש לך חשבון באתר, כל שעליך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ״התחברות״ (מצד ימין למעלה), להזין מייל וסיסמה – ולהתחיל לטייל בקטגוריות השונות ולבחור את הפריטים בהם חשקה נפשך.
יש לבחור צבע ומידה וללחוץ על הוספה לסל הקניות. משם תועברי לקופה.
ובקופה יש לבחור שיטת משלוח ושיטת תשלום – וזהו זה. החבילה בדרך – את כל הפרטים על המשלוח ומספר המעקב תקבלי מאיתנו למייל שהזנת בעת ביצוע ההזמנה.

אני לא אוהבת להזמין באינטרנט - האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?

בכיף. נשמח לסייע לך בביצוע ההזמנה.
תוכלי ליצור איתנו קשר דרך האתר בעמודת "צור קשר", להשאיר לנו את כל הפרטים שלך ואנחנו נחזור אליך לביצוע ההזמנה

האם עליי לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?

לא. ניתן להשתמש באופציית הזמנה כאורח הנמצאת בדף ההתחברות ולבצע רכישה ללא הרשמה לאתר. הפרטים המוזנים בעמוד הקופה משמשים למשלוח החשבונית והחבילה. לאחר השלמת הרכישה כאורח, ניתן בכל עת להירשם לאתר וליצור חשבון על בסיס הפרטים שהוזנו בהזמנה.

איך אוכל לבדוק את מצב ההזמנה שלי?

ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונך באתר, בתפריט העליון.

סטטוס ״בהמתנה״ = הזמנתך התקבלה ומעובדת במערכת.

סטטוס ״נקלט במערכת״ = הזמנתך התקבלה בהצלחה וממתינה להיארז במחסנים שלנו.

סטטוס ״הושלם״ = הליך ההזמנה והאריזה הושלם והחבילה יצאה מאיתנו בהתאם לשיטת המשלוח שבחרת.

מיילים המעדכנים אותך בכל אחד משלבי ההזמנה ישלחו אליך לכתובת המייל שהזנת בעת ביצוע ההזמנה.

איך אוכל לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי?

במידה והזמנתך התקבלה תופיע לאחר לחיצה על ביצוע ההזמנה ההודעה "הזמנתך התקבלה בהצלחה".

בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונך באתר. כמו כן מייל עדכון על קבלת ההזמנה ישלח לכתובת המייל אותה הזנת בעת ביצוע ההזמנה

ביצעתי הזמנה וברצוני להוסיף אליה עוד פריט/ים.

במידה וההזמנה התבצעה בשעה האחרונה – ניתן לבצע הזמנה נוספת ולבחור בשיטת משלוח ״איסוף עצמי״, וליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו על מנת שנאחד בין ההזמנות.

ברצוני לבטל את ההזמנה שביצעתי.

לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחותדרך עמודת "צור קשר" ואנו נטפל בענין

ביצעתי הזמנה וברצוני לשנות את שיטת המשלוח.

במידה וההזמנה עוד לא יצאה מהמחסנים שלנו נוכל לסייע לך בשינוי באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות בעמודת "צור קשר

ברצוני לשנות כתובת בהזמנה שביצעתי.

נוכל לסייע לך בשינוי הכתובת באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות בעמודת "צור קשר

משלוחים

מתי החבילה תגיע אליי?

תלוי באיזו שיטת משלוח בחרת:

דואר רשום – נשלח באמצעות דואר ישראל עד 14 ימי עסקים

דואר שליחים – נשלח באמצעות חברת השליחויות של דואר  ישראל עד 5 ימי עסקים. מומלץ להיות זמינים לשם תיאום מסירה

שליח עד הבית – משלוח באמצעות חברת שליחויות עד 3 ימי עסקים. מומלץ להיות שמינים לשם תיאום מסירה

איסוף עצמי מהחנות – ניתן לאסוף את ההזמנה לאחר קבלת מייל עדכון שהיא מוכנה.כ-2 ימי עסקים.

יש לי התלבטות אם להזמין את השליח לכתובת מגוריי או לכתובת העבודה, מה כדאי לבחור?

המשלוחים מתבצעים בין השעות 10:00 ל-20:00, לכן מומלץ לבחור כתובת בה יהיה לך נוח לקבל את המשלוח במהלך שעות אלה.

החלפת והחזרות

הזמנתי פריט וברצוני להחזיר או להחליף אותו.

אין שום בעיה! ניתן להחזיר ולקבל את כספך חזרה, או להחליף את הצבע והמידה.

  • החלפה או החזרה תתבצע עד 30 יום מיום הקנייה. במקרה של איסוף עצמי, ניתן להחזיר עד 14 יום מיום הקניה.
  • פריטים אשר נקנו במבצע ניתן להחליף עד 10 ימים מיום קבלתם.

 את הפריט החדש אותו תרצי במקום זה שהוחזר, תוכלי לקבל בדואר רשום – ללא תשלום.

אנא ודאי שלא נעשה שימוש במוצר, שמחוברת אליו התווית / שהוא נמצא באריזה המקורית ומצורפת אליו הקבלה.

  • שלחי את הפריט אלינו בדואר רשום, בצרוף שמך ומספר הטלפון שלך לכתובת:

ליליגרייס דיזינגוף 146 תל-אביב  מיקוד 6346123

אנו ניצור איתך קשר כאשר הפריט יגיע אלינו ונמשיך משם.

  •         נשמח לקבל עדכון במייל על פריטים שבדרכם אלינו: shop@liligrace.co.il או בעמודת "צור קשר" פה באתר

אם תהיי מעוניינת בפריט אחר, תקבלי קרדיט לקנייה נוספת באתר בסכום הפריט אותו החזרת. כמובן שאם תרצי בכך, תוכלי לקבל זיכוי כספי בהתאם לתקנון החברה.

כמה זמן לוקח לחבילה שהחזרתי להגיע אליכם?

דואר ישראל מתחייב להגיע אלינו עד 14 ימי עסקים אך לרוב החבילות מגיעות הרבה לפני. ברגע שהחבילה תגיע ניצור איתך קשר במייל או בטלפון.

במידה ועברו 14 ימי עסקים ולא שמעת מאיתנו, צרי איתנו קשר בטלפון 077-5155018 ונטפל בנושא מיידית.

 

האם אפשר להחזיר פריט בסייל או בהנחה?

ניתן להחזיר פריט בסייל עד 10 ימי עסקים מיום רכישתו. בתמורה לפריט שהחזרת תוכלי לקבל קרדיט לקנייה נוספת באתר.

אפשרות נוספת היא קבלת החזר כספי: החזר שכזה מותנה בכך שעלות המוצר היא מעל 50 ש"ח. ההחזר הכספי יינתן בניכוי 5% מסכום הרכישה. בהחזרת פריט שנקנה בהנחה באמצעות קופון, שווי ההחזר הכספי או הקרדיט באתר, יהיה שווה לסכום ששולם לאחר הנחה.

מידות והתאמות

יש לי התלבטות לגבי איזו מידה להזמין?

מומלץ להזמין את המידה אותה את בדרך כלל נוהגת ללבוש או לנעול.

אם מידות פריט מסוים שונות מהמידות המקובלות, אנחנו נציין את זה במידע הפריט.

ניתן להציץ בטבלת המידות שלנו שנותנת את כל המידע שצריך, ובנוסף, בכל עמוד פריט ניתן לראות את פרטי המידות שלו בס״מ – ככה שמדידה עצמית בבית בסרט מדידה פשוט תוכל לעזור לך להחליט מה בדיוק יתאים עבורך.

ניוזלטר

נרשמתי לרשימת התפוצה באתר, אבל טרם קיבלתי מכם מיילים. מדוע?

במידה וכתובת הדואר שלך היא בשירות Gmail, יש לוודא כי המיילים מאיתנו מגיעים לתיקייה הנכונה בתיבה שלך. באופן אוטומטי מיילים פרסומיים מגיעים לתיקייה הנקראת Promotions ולא לתיבה הראשית, Primary, הנראית בכניסה לחשבון המייל.

אם ברצונך לקבל את המיילים לתיבה הראשית יש לבצע את הפעולות הבאות:

  1. לסמן ב-V את אחד המיילים מאיתנו
  2. ללחוץ על כפתור ימני בעכבר, כאשר סימון העכבר על המייל
  3.  לבחור באופציית Move to Tab ולהעביר לתיבת Primary. מעתה כל המיילים שנשלח לך יגיעו בקלילות לתיבה הראשית.
אני לא רואה תמונות במיילים שאתם שולחים אליי, מה לעשות?

הדבר קשור להגדרות המייל שלך. בכדי לראות את התמונות בקביעות יש לבצע את הפעולות הבאות:

  1. לפתוח את אחד המיילים מאיתנו בו לא מופיעות התמונות
  2. ללחוץ על המשפט המופיע בראש המייל: ״תמיד הראה תמונות / Always display images from info@liligrace.com״.

מלאי

התאהבתי בפריט שאזל. מה עושים?

אנחנו עושים את מרב המאמצים להחזיר פריטים אהובים שאזלו למלאי. לכן מומלץ להיכנס לדף הפריט המדובר, לבחור צבע ומידה וללחוץ על כפתור העדכון שמופיע על המסך ומאפשר לך להירשם לקבלת עדכון. כך, במידה והפריט ישוב למלאי, יתקבל אצלך במייל עדכון אישי מאיתנו שהפריט חזר ובאפשרותך להזמינו.

אבטחת מידע

האם האתר מאובטח?

בוודאי. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL – כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת – כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.

חיובים ותשלומים

האם ניתן לשלם בתשלומים?

כן, בהחלט. להלן פירוט:

בקנייה מעל 200 ש"ח – עד 2 תשלומים

בקנייה מעל 300 ש"ח – עד 3 תשלומים

בקנייה מעל 500 ש"ח – עד 4 תשלומים

בקנייה מעל 800 ש"ח – עד 5 תשלומים

בקנייה מעל 1,200 ש"ח – עד 6 תשלומים

 

האם אפשר לשלם במזומן?

לא ניתן לשלם במזומן. יש לך אפשרות לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי ובחשבון PayPal

האם חוייבתי פעמיים?

המערכת מחייבת פעם אחת בכל הזמנה. במקביל מתבצעות בדיקות יומיות אוטומטיות המוודאות כי כל הזמנה חויבה פעם אחת ובסכום הנכון. כדי לוודא שלא ביצעת הזמנה כפולה, ניתן גם לבדוק את ההזמנה שלך וסכום החיוב באמצעות "החשבון שלי"

קיבלתי קופון יום הולדת, איך ניתן לממש אותו?

מזל טוב! קיבלת מאיתנו מייל עם הנחה לפי תאריך הלידה אותו הזנת בעת ההרשמה לאתר ו/או לניוזלטר. קופון יומולדת הינו חד פעמי ותקף למשך 30 יום מתאריך היומולדת בלבד.

את קוד הקופון שמופיע במייל שקיבלת יש להקליד בשורת הקופון במעמד התשלום בקופה וההנחה תתעדכן.

קיבלתי Gift Card - איך משתמשים בו?

כיף לך! את ה-Gift Card שקיבלת אינו מוגבל בזמן ניתן למימוש באתר ובחנות בדיזינגוף 146 תל-אביב

למימוש באתר: יש להזין את הקוד הקופון שמופיע ב-Gift card בתיבת הקופון ולהשתמש בכתובת המייל של הנמען בקופה. הסכום יתעדכן מיד

למימוש בחנות: יש להציג את ה-Gift Card בעת התשלום.

** כרטיסי מתנה מונפקים על ידי ליליגרייס ועומדים לפירעון בחנות שלנו ובאופן מקוון ב liligrace.co.ill בלבד.

מבצעים אינם חלים על רכישת כרטיסי מתנה.